Az utolsó blog bejegyzés több mint 1 éve volt (2012.03.31), aztán sikerült elfelejtenem a jelszavamat. Nem tudom, hogy a Rivotril miatt, mert ugye attól amnéziám van. Nem számít, újra itt vagyok, folytatom. A mai napon beléptem a régi e-mail fiókomba és láttam, hogy van egy új üzenetem a blogommal kapcsolatban. Egy felhasználó írt, hogy nem-e akarom folytatni a blogot. Tehát ebből láttam, hogy van akit érdekel és gondoltam visszaszerzem a jelszavamat. Korábban is akartam folytatni, mert történtek dolgok az a több mint 1 év alatt. Ezt szeretném most bepótolni. Pár nap és 18 leszek (Október 13.-án) és még mindig  rajta vagyok a szeren, de erről majd akkor írok, amikor odáig eljutottam, mert most az elmúlt 1 év következik. 

A bejegyzés trackback címe:

https://rivotril.blog.hu/api/trackback/id/tr755549101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cometneni 2013.10.03. 17:37:24

Előre is nagyon boldog születésnapot kívánok! :)
Örülök, hogy folytatod. Remélem, azért valami jó is történt Veled.

Mr. BodZa (törölt) · http://www.rivotril.blog.hu 2013.10.08. 20:43:20

@cometneni: Köszönöm! :) Kár, hogy eddig nem foglalkoztam a bloggal, mert naponta sokan megnézik.

ziziblans 2016.01.02. 18:51:34

Kedves Mr. BodZa!Remélem jól vagy! Sokat szenvedtél,megérdemled!Én19ÉVIG szedtem,függővé váltam181napja vagyok tiszta,de átéltem a kínok kínját!!!KívánokNeked boldog rivotrilmentes életet!:-)
süti beállítások módosítása